Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~egotyk | użytkownik

imię i nazwiskoMaciej Ratajczak adres zarejestrowany25.10.2006 @12:52:58 ostatnio na stronie28.08.2016 @12:42:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty820 komentarze5721 posty na forum9 newsy2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~monikadalinkiewicz    07.11.2014 @21:08:44
Dzięki! Pozdrawiam
~ambasadada    13.08.2014 @08:20:58
Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
~flojt    24.02.2014 @19:50:13
będę tu wpadał często niezwykła różnorodność i wielki pozitif czuje
~janchwedoruk    10.02.2014 @00:10:02
dziękuję
~zozo    15.01.2014 @10:42:03
miły jestes
moze jeszcze jakies jajko sprawie
~Ciernczka    11.11.2013 @22:08:52
lubię Pana (prace).
_______
Nie trać czasu na kogoś, kto nie ma go, aby spędzać go z Tobą! (Marquez)
~najbor    25.10.2013 @17:44:22
Kurcze, no klikam na play i nic... pewnie znowu nie mam czegoś tam w tym moim komputerze, wiesz że jestem grzmot komputerowy... no będę próbował, może młodzież mi pomoże, o, to jest myśli...
~najbor    24.10.2013 @06:27:31
Dzięki za news... wszystko wygląda fantastycznie... ale tam mi nic nie chce grać... A chciałbym posłuchać kurde!
~kasiatchorz    16.09.2013 @11:14:23
cześć, dziękuju
!hystera    07.08.2013 @12:21:34
+bagsiu    03.08.2013 @23:51:41
jaka ciekawa galeria
~Lalka84    29.05.2013 @08:55:31
Dzięki bardzo
+Skina    02.05.2013 @16:20:56
Zakładam, że w każdym przypadku proces odbioru kolorów zachodzi w mózgu (również).
Różnic między twórczością z wyobraźni a studiami natury w plenerze nie czuję się na siłach tłumaczyć - będziesz musiał poradzić sobie bez mojej pomocy.
Pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2013-05-02 16:21:13
_______
http://www.digart.pl/forum/tematy/19/Concept_art.html
+Skina    02.05.2013 @15:22:06
Wstawiłeś linka do mojej ilustracji w dyskusji o obserwacji braw w szkicach z natury. Bez sensu prawda?
~katmill    22.01.2013 @21:57:06
dziekuje i pozdrawiam;
~mariuszkaminik    19.12.2012 @16:03:26
unikatowa galeria, dzieki, pozdrawiam.
~hendrixJ    06.10.2012 @20:49:07
~wuwei    02.10.2012 @11:11:21
a tak?
_______
(~.~)

~Lalka84    02.10.2012 @09:40:04
dziękuję
~najbor    01.10.2012 @19:15:06
Maciek, cała przyjemność po mojej stronie... po prostu fajnie zacząłem dzień
~fyb    21.08.2012 @20:53:26
fenk ju man
+michallenny    10.08.2012 @14:04:50
ten od Guerniki :P
!hystera    08.08.2012 @21:35:37
hehe dzieki za odwiedziny!
~dabro    04.08.2012 @18:51:58
Dzięki...!
_______
Ars longa, vita brevis
Ars est celare artem
~najbor    04.06.2012 @23:12:11
Trzeba zakładać, że spadnie, ale nie na Ciebie
Ja też Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie
1 2 3 4 5 6 ... 76 Następna strona
© 2001-2016 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt